lördag 1 september 2012

Göteborgsshopping eller Freeport?

I veckan blir det konferens i Göteborg och då tänkte jag givetvis passa på att utnyttja möjligheten att kika in i några butiker.

Kruxet är ju att jag inte har så mycket tid på mig eftersom vi slutar 16. Så jag hinner ju absolut inte allt jag hade velat. Men jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska ta en liten runda i Göteborg eller stanna till på Freeport.

Vet någon var man kan få tag i Odd Molly-armband (rosa så klart) i centrum?

Vad säger ni? Pytterunda i Göteborg eller Freeport?

     vs.

4 kommentarer:

Gamla mamman sa...

Hade satsat på centrum! Freeport är ju alltid en liten chansning. Vet dock inte om det finns rååååsa armband :-)
Kram!

Anonym sa...

Hmmm...tough choice! Freeport just got in a lot of things from last fall/winter (mostly lovely knits and velour stuff), but some shops in the city now have a really good delivery of the new collection. Most of the shops are open until 18.30 at least, and Åhlens in Nordstan is open until 20 and has taken in a reasonable amount this year. I didn't see any armbands in freeport, though, so you would definitely have better chances in the city :-).
Kram!
Laura

Odd me sa...

Jag bor ju i Göteborg men det var längesedan jag såg armbanden i affärerna. Vet att Minzo har men det ligger inte i city. Milk and Honey och Fiorucci har haft. Kanske att de fått in igen, vem vet :) Lycka till! Kram

HOUSE of ADELA sa...

Båda är ju så kul men jag hade nog försökt fynda på Freeport!:)

Kramar
Adela