söndag 16 september 2012

Förbannad!

Men vad är det för fel på folk?


Jag berättade ju om den trista auktionen där det fattades manschettknappar och säljarens trista och anklagande attityd. Hon tyckte ju att det kunde jag väl kontakta Odd Molly om och köpa knappar därifrån. Inte hennes problem.

Jag lade faktiskt negativt omdöme, för får man hem plagg med betydande fel och en trist attityd ska det komma fram. Räknade givetvis med att få ett negativt tillbaka fastän jag inte tycker att jag förtjänar det.

Istället får jag ett mail med hot om negativt omdöme om jag inte drar tillbaka det jag lagt. Vad fan är det liksom? Vad sägs om lite ärlighet?

Att lägga negativt bara för att man själv fått ett känns ju knappast ärligt och schysst. Har sett att en del sätter positivt men ger en negativ beskrivning. Är det för att inte själv få negativt tillbaka?

6 kommentarer:

Unknown sa...

Klassiskt! Lämnar man negativt på nån Tradera-idiot så får man ett negativt hämndomdömme som ett brev på posten. Vilket jag skiter i numera! Dom ska inte klara sig undan! Kram

Anne sa...

Jag skiter också i om jag får ett hämndomdöme - de ska inte klara sig undan. dessutom kan ju mina köpare lätt lista ut vad det är frågan om.

Flippis sa...

Typiskt, men så är det väl tyvärr... blir jobbigare och jobbigare att tradera. Men grattis till halsbandet du vann hos Josanne, det är iaf jättefint! Klem

K. sa...

Ja, usch, riktigt typiskt det där. Men du gör rätt så stå på dig. Kram

Anonym sa...

Hej, har du kontaktat någon på vår kundtjänst? Gör det annars, så hjälper vi dig med knapparna. /Odd Molly

Odd me sa...

Fy vad jobbigt! Har faktiskt lagt ner Tradera, orkar inte med alla konstiga människor där... Snart får du ett litet kattauktionspaket av mig :) Ska försöka få iväg det imorgon :) Kram