tisdag 1 november 2011

Nu kan du fynda på Lindex!

Idag upptäckte jag att Lindex körde halva reapriset på både kläder och underkläder. Trodde väl inte att jag skulle hitta något, men det gjorde jag verkligen!

Koftorna här är samma modell med sjalkrage, fickor och volanger bak. I blandning med värmande material som är kanon i både höst och vinter. Perfekt fynd med halva reapriset, 75 kr!
Samma härliga nyans som i Odd Mollys höstkoftor. Bandet kan ju lätt bytas ut mot ett rosa.

Riktigt sköna var de.

Mjukaste torgvantarna ever! Dessa köpte jag för någon vecka sedan (sista paret), men nu fanns det massor till halva reapriset, 15 kr. Matchande mössor fanns också. Funderar på att köpa ett par till då de är supersköna!
Söt volangtunika fick givetvis följa med hem!

Baslinne som inte var så uringat, som jag alltid letar efter det!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag provade den söta volangtunikan i Drammen, den åkte bums tillbaka. Modellen passade uppenbarligen inte mig alls, tråkigt för priset var ju tilltalande. De hade 70% rabatt där vilket är ungefär som halva reapriset kan jag tänka mig.

Det var mycket härligt du hittade på rean, det är verkligen kul när det är riktigt ruskigt billigt.

Ha nu en mysig kväll!

Kraaaaaaaaaaam

PS. Hur går det med flytten? DS.

Christine sa...

Nämen ser man på, om vi inte tycker rätt lika ändå :-) Den svarta koftan och vita volanglinnet har nämligen flyttat in här också serru.... Känner mig supernöjd med mina fynd, jag menar en go kofta för 75 spänn hittar man ju inte varje dag direkt. Kram