måndag 28 november 2011

Arrrgh!

Det finns en tröja från Odd Molly som jag gärna skulle vilja få tag i. Lyckades, men säljaren påstod att det varit en olycka och kläderna var förstörda. Fruktansvärt om det är sant ju!

Men eftersom jag bor i krokarna borde jag kanske hört talas om eller hittat något på nätet om olyckan?

Nyss upptäckte jag att kläderna finns upplagda på Blocket till betydligt högre priser än vad de "sålts" för på Tradera. Detta av en ung säljare som uppgett sig vara en Odd Mollylover och trevlig läsare av vissa bloggar. Säljaren hävdar fortfarande olycka och att kläderna ej säljs, men inte sjutton sätter man ut en annons på förstörda kläder 3 dagar efter en olycka? Ologiskt!

Behöver jag säga att jag tycker det är ruttet beteende?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Jag har precis nyss varit med om samma sak. Koftan jag hade budat på var plötsligt sönder, för att sedan finnas ute igen både på Blocket och Tradera. Weird!

Hälsningar Camilla

Mollymera sa...

Fy bubblan, så gör man inte!!

Kraaaam

Anne sa...

Men va f... rent ut sagt. Snälla maila mig hennes alias så att jag kan spärra henne och se till att aldrig buda på hennes auktioner. Har du mailat henne och Tradera talat om att du upptäckt annonsen på Blocket!
hornsgatansros@live.se
Kram

Unknown sa...

Jag vill gärna ha aliaset med! Vilken jävla människa rent ut sagt! Kram

Minoo sa...

Arg man blir! Är helt MATT på tradera för länge sen och har slutat köpa och sälja där. Så tråkigt. Kanske skönt för dig att slippa dessa kläder som har varit i ett hem med USEL karma...

Unknown sa...

Vilket j*vla pissätt att göra på, klart du blir arg. Vem skulle inte ha blivit det?

Riktigt dålig stil, snälla maila även mig nicket.

Kram på dig!

maria@javabonan.se

Hilde sa...

Nä fy fan rent ut sagt. Jag vill också ha alias så jag kan spärra.
Kram

Anonym sa...

Men vilka puckos det finns alltså, som om det inte skulle kunna genomskådas.... låter misstänkt likt en jag hade kontakt med för någon månad sedan... maila mig också gärna alias. Kram Christine

Septemberflikka sa...

Usch! Var med om en sån grej förut. Köpte på TS och förde över pengar till mitt TS konto. Sen mailar säljaren och grannens barn hade varit över, fått tag på en sax och klippt i tunikan. En timme senare låg den på tradera med högre utrop. Den säljaren syns då och då och har en del fint men aldrig i livet att jag köper av henne. Vill också gärna ha alias septemberflikka@yahoo.com


Kram