torsdag 24 november 2011

Velourfrossa

Inga taklampor ännu betyder naturligtvis inget ljus överhuvudtaget att fotografera i. Har alltså fortfarande inte kommit i ordning på en plats så orken går just nu bara åt till jobbet. Trist!

Men nu är ju bästa velourtiden! Och det behöver minsann inte vara Odd Molly! Jag passade på att prova lääänge för det var jättesvårt med storlekarna. En var bättre vid bysten, en annan över ryggen, men hur var det nu med ärmlängden?

Jag är verkligen hopplös med sådant där och kan prova i evigheter för att jag inte kan bestämma mig.

I verkligheten är klänningen i en mysig chokladaktig färg.



På baksidan ett stort broderat hjärta.

En fick följa med hem och jagas nu även i annan färg.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Fina båda två! Culture? Kram!

VivanDivanGoesFashion sa...

Fina båda två. Velour är ju bara sååå mysigt. Löv it :)

Kram
/Vivvi

Gamla mamman sa...

Söta! Frågar som Linda är det Culture eller nåt annat Danskt? Kaffe?

Kram

Fröken Abbe sa...

Den ena är b.young och den med hjärtat på ryggen var nog freequent, tror jag. Båda kostade 299 kr/st.
Kramar

Unknown sa...

Den första var finast, vem fick du med dig hem? Priset var ju kanon.

Kraaaaaaaam