fredag 22 oktober 2010

Tjuvkikar med ena ögat bara...

Ja, för jag får ju inte anstränga mig för mycket. Under tiden jag vilat ögonen har det dykt upp två nya mollysar här hemma. Spännande naturligtvis, men jag har ju inte orkat prova ordentligt eller hängt in dem. Men snart ska ni få se! 

                                                 
Här blåser det en hel del men solen skiner, så det verkar helt overkligt att läsa om snötäcke inte allt för långt härifrån. Skulle så gärna vilja gå ut ett tag, men får snällt hålla mig inne några dagar till. Storm och småpartiklar som yr går ju inte så bra ihop med ett nyopererat öga. 
Vi hörs!

3 kommentarer:

Mollymera sa...

Tjuvkikar på jobbet. Vad nyfiken jag blir!!
Kram!

Johanssonskan sa...

Paket är alltid roligt, ja om det innehåller mjuka saker som börjar på Odd ;-)

Opererat ögat ? Hm... jag har nog missat... Hur är det ? Ont ? , Glad ? Nöjd ?
♥Åsa

Helen sa...

Också missat att du blivit opererad. Hoppas allt gått väl och bra.

Nä blåsten idag är inget för nån =)