måndag 11 oktober 2010

Nu gör jag ett försök


Fick för ett tag sedan den här av Johanssonskan (TACK!), men sanningen är att det inte finns så mycket spännande jag kan berätta här. Men jag gör ett försök!

  • Mitt år som au pair har haft stor betydelse för mig. Those were the days...
  • Önskar så att jag hade någon talang som att sjunga eller dansa. Jag sjunger nämligen alltid, men aldrig så någon annan kan höra (undantaget stackars Smakrådet).
  • Är otroligt velig.
  • Älskar att möta nya miljöer men hindras av en enorm flygrädsla.
  • Har svårt för människor som måste vräka ur sig allt de tycker och tänker hela tiden, utan tanke på att någon kan ta illa vid sig.
  • Älskar sushi!
  • Skulle gärna kunna prata franska. Kan precis ta mig fram som turist med skolfranskan, men älskar språket!
Häpp! Jag lyckades! Skickar vidare till söta Odd&Me, spännande Helena som jag tyvärr inte fick träffa i Göteborg och till underbara Charlotte.

6 kommentarer:

Charlotte sa...

Tack snälla!
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Kul! Nu vet vi lite mer om dig! Härligt när människor bjuder på sig och berättar lite tycker jag=)

Ha en fin kväll vännen;)
Adela

Johanssonskan sa...

Jättekul att läsa ! men visst är det klurigt ibland att veta vad man ska skriva ? man vill ju inte att ens bloggvänner ska ramla av stolen hihi ;-)

♥Åsa

Mollymatronan sa...

Å den där förbaskade flygrädslan, den delar vi. Fast jag har faktiskt övervunnit den LITE GRANN, bl a har jag bett att få sitta med i cockpit med piloterna och det har varit superbra terapi. Ju mer man vet om flygningen desto mindre hemsk blir den har jag hört sägas, och det stämmer faktiskt! Även Luftafartsverkets hemsida har tips för flygrädda.

Och gudars vad jag svamlar!

HOUSE of ADELA sa...

Adela här igen.....=)
Ang klänningen så tänkte jag bara; Har du kollat Freeport? Jag köpte min där för en billig peng=)!

Kramis

Charlotte sa...

Tack själv!
Det var så trevligt, visst blev det fina bilder?
Jag ser framemot en rea träff... :-)
KRAM på dig!