fredag 29 oktober 2010

Dags för vantar

Jag har ännu inte behövt använda vantar, men nu känns det som att det är dags att plocka fram dem. Har blivit så ruggigt under de senaste två veckorna, när jag alltså mest befunnit mig inomhus. För att aldrig riskera att vara utan vantar och halsduk ser jag till att de finns överallt: alltid tillgängliga i bostaden, bilarna, väskor och jackfickor. Lite maniskt kanske, men jag avskyr att frysa!

Jag kan inte låta bli att slå till på söta vantar på nersatt pris, även om jag absolut inte behöver fler. Igår var det dags igen...

Gårdagens fynd skiljer sig bara i nyansen mot ett par oanvända från förra året.

4 kommentarer:

Josanne sa...

Klart du gjorde rätt i att slå till på dessa! Superdupersöta och i din färg!
Jag fick samma tanke idag, vantdax... så det blir till att förska hitta förra årets i någon låda någonstans... eller köpa nya...
Hoppas du får en bra helg! KRAM!

Johanssonskan sa...

Vantar ? Hm... jag är ingen vantmänniska... drar in armarna i jackan som en snigel hehe
♥Åsa

Helen sa...

Jättefina och du vet ju att även jag gillar råååsa ;)

Jeanette sa...

Vantar har ju dessutom en förmåga att försvinna och olyckligtvis bara en. Eller det är eg mer förargligt att det är så.
Jättefin!!!
Kram