söndag 24 oktober 2010

Odd Molly everywear

För över en vecka sedan vann jag en auktion på Tradera, och vi kom överens att det skulle skickas med Schenker. Det kom inget mail från Schenker, men det tänkte jag inte på då för jag har ju haft fullt upp med annat och inte kollat mailen så noga.

När jag kom hem från sjukhuset fanns en rekavi bland posten, men jag hade ju inget att hämta ut vad jag visste. Smakrådet fick kolla mailen och hittade ett gulligt mail från säljaren. Hon kunde visst inte skicka med Schenker, så det blev rek och det bjöd hon på! Vilken toppensäljare! Och vilket sammanträffande att det kom precis när jag behövde något upplyftande!

Vad som fanns i paketet? En gammal goding förstås!


Underbar rosa färg och vackra detaljer-

10 kommentarer:

Josanne sa...

GRATTIS! Du kommer att bli supersnyggast i den här!!! Såg ju när du provade den nya i chalk i Gbg så jag vet att det är en klockren modell på dig. Och rosa - lovely! KRAM!

Mollymera sa...

En ROSA!! Med de fina blommorna på skärpet ;-) Den blir superfin på dig.
Kraaaam

Unknown sa...

Jättefin! Kommer att bli super på dig:)
Ja, underklänningen från Freequent var ett toppköp! Ska försöka hitta fler färger....Kram

Odd Oldies and New Mollys sa...

Finns den i rosa, sååå tjusig du kommer att vara i den! Grattis, den är ljuvlig!
Kram

Jeanette sa...

Åh den är ju klockren till dig!!! Grattis till ett superfint köp!
Kram

Carinale sa...

Hej där!
Den klänningen är jättefin, så länge man inte drar åt skärpet, då hamnar bystsömmen helt knorkat i alla fall på mig.

Bättre sent än... du undrade om de rosa UGGsen å ja - det är sköna stickade UGGs, jag älskar dem alla (har två stickade å två i mocka).

Lingonberrie sa...

lovely! Helt underbar, grattis!
Kramar

Anonym sa...

Hej !
Vad kul att du gillade koftan.
Kramar från "säljaren" !

Charlotte sa...

Superfin,den bli jättefin på dig!
Kram

Viola sa...

Den där kommer bli så fin på dig!

Kram från V