måndag 4 oktober 2010

Lite Göteborgsshopping

Efter att tidigare ha provat Continental Knit Dress chansade jag på att hitta den i sista butiken vi besökte i Göteborg, nämligen Charlotte Göteborg. Och vilken tur att den fanns där! Det var nästan att jag missade den, för jag kunde snabbt konstatera att det inte fanns så mycket i mina färger där, men kollade ändå runt. Där fanns även jättefina saker från Day Birger et Mikkelsen.


Med den vackra rosen på ryggen.



Personalen var jättetrevlig och hade ordnat både snittar och goodiebags.


Inne på Charlotte fanns en underbar Odd Molly-pyntgrej. Har sett att pinuppan kostar en del på Tradera, men vad sägs om den här? Den var rejält stor och så fin! Skulle knappast få plats i klädkammaren precis. (Givetvis uppmuntrar jag inte till några olagligheter gällande skyltgrejer!)

11 kommentarer:

Fengxumamma sa...

Oh fyndade du den fina! Så bra den passar dig!

tack för en härligt rolig helg

Kramar

HOUSE of ADELA sa...

Å den är helt underbar och du är jättefin i den!

Kram
Adela

Nena sa...

Så jättefin den är på dig! Funderade på om jag skulle vänta med att köpa min LK tills vi kom till Charlotte, men som tur var väntade jag inte. Den fanns inte i min storlek. Visst var den urmaffig den där frigolitgrejen!!! Blev lite snopen när jag öppnade min goodiebag på hotellet dock för de hade glömt att lägga i en fjäril i min. Lite snopet...
Kram

Jeanette sa...

Sitter som ett smäck! Riktigt roligt att du fick tag på den!
Kram

MollyB sa...

När jag ser den klänningen på dig blir jag sugen på att prova den!! Sååååå fin den var på dig!! Grattis till ett bra köp!!
Kram.

Lillis goes Odd sa...

Den sitter så fint på dig. Bra köp!!!
Kram

Johanssonskan sa...

Denna klänning passar dej superfint ! Jag trivdes inte riktigt i min, så den bor hos någon annan nu :-)

♥Åsa

Charlotte sa...

Du är superfin i Continental Knit Dress.
Jag vill också ha den!!!
Lämna ditt mail på Donnas hemsida, så blir du inbjuden till Donna.
Kolla länken
http://www.donna.cenino.se/MedlemKund
Hoppas vi ses.
Kram

Unknown sa...

Vad fin du är i den där klänningen, ibland önskar jag att jag inte var så stickskänslig, för då hade den lätt hamnat hos mig, liksom den där långa filtkoftan m m. Men gladast är nog plånboken ;-) Det var roligt att träffa dig i Götet, hoppas vi ses igen snart! Ha en skön dag!

Carinale sa...

Hejn på dig, alltså jag provad den fina klänningen som du har på dig här ovan.
Så länge man inte knöt skärpet var den ok, men knöt man såg jag inte klok ut, den kilen mellan sömmen och skärpet såg helt konstig ut - fast inte på dig...

Charlotte sa...

Donna har inte skickat ut något mail ännu ang.
Odd molly eventet.
Det är bara butikschefen som har ringt mig och berättat... :)
Mail kommer.
Kram