lördag 16 oktober 2010

The man - the myth...

...och mollyfika utan fika. Ja, det är svårt att skynda sig när man ska hinna med läkarbesök och mår så kasst att man funderar på att strunta i mollyfikan. Men skam den som ger sig! Pinsamt sen var jag alltså när jag dök upp på fiket där några härliga tjejer befann sig. Vilken tur att jag åkte! Och Charlotte dekorerade till och med bordet med självaste miss Pearl Daisy!

Efter ett tag drog vi oss mot Donna/Cenino där Per Holknekt skulle föreläsa samt visa upp sin senaste skapelse för EM. Det mesta hade man ju hört/läst om förut, men han är en bra talare, herr Holknekt!

Det fick mig att tänka på julinsamlingen på TV i julas (?) där han berättade sin story i kyrkan på ett så fint och vördnadsfullt sätt. Såg ni också det?

 

Det klämdes lite på soffan och tillbehören.

Sedan blev det lite modevisning.

         
Mysigt! Uggsen skulle jag gärna tassa omkring i.

Åsa var söt som en karamell i sin outfit och mössan som provades!

Tack för en trevlig dag!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Tur att du åkte! Ni verkar ha haft det väldigt mysigt. :)
Kram

Helen sa...

Tack själv och på nästa träff står du överst på listan så jag får prata med dig =)
Tur att du åkte!