lördag 16 juni 2012

Utflykten slutade på Freeport

När jag ändå var i krokarna i ärende så var jag ju tvungen att passa på att åka vidare till Freeport. Tyvärr drog ärendet ut på tiden så jag hade mycket begränsad tid där och hann inte prova allt jag velat.

Här upptäckte jag en blus jag velat prova.

Provkollektionen till vänster var inte mycket att ha. Vackra rosa färger...


Vackra sidenplagg fanns det gott om.

Och så mitt lilla köp.

Ja, inget nytt att visa upp precis, men jag har tittat på den förut och tycker den är så fräsch nu till sommaren. Och så tyckte jag priset var okej faktiskt.

3 kommentarer:

Helena sa...

Jag älskar Freeport! Det är så kul att komma dit och prova och bara titta.
Superfin tunika! Färgen på de broderierna är underbar! Kram

Solid sa...

Hej!
Fin tunika och det ser ut som att det finns mycket fint där.
Kramar från Eva

K. sa...

Massor av fint! Så ibland är det bäst att inte rota runt alltför mycket eller prova för då kommer man hem med kassen full... Kram