söndag 10 juni 2012

Skärpning, Fröken Abbe!

Det finns mycket jag måste skärpa till mig med, just nu har jag en enorm svacka.

Fortfarande har jag inte eget internet utan är hänvisad till Smakrådet eller jobbet där jag som snabbast kan publicera ett redan förberett inlägg. Alltså måste jag skaffa internet så jag inte blir helt strandad när Smakrådet är borta några dagar. (Förlåt, förlåt till Traderasäljare!) Att det ska vara så jäkla svårt att ta beslut!?

Och så ska det planeras begravning... Och annat som ska ordnas, och jag blir så ARG på sidor som kommer fram hos folk nu!

Har knappast varit något att ha på jobbet heller.  Jag och Smakrådet har lovat varandra att vi måste skärpa till oss efter begravningen, vi ger oss själva lite tidsfrist tills dess inom vissa områden i alla fall.
Livet är lite slirigt just nu...

6 kommentarer:

Hilde sa...

Det är verkligen trist att det ofta kommer fram sidor hos andra i såna situationer. Många kramar till dig!

Maria sa...

Massor med KRAMAR till dig och smakrådet, fast du inte vet vem jag är ;-) Tyvärr finns det dom som visar sina dåliga sidor när ni istället skulle behövt stöttning<3

Änglakramar Maria

Gamla mamman sa...

Vet du vad; ibland måste livet få vara lite slirigt. Ibland måste man få vara lat och liten och ledsen! Ta inte för hårt på tidsfristen, men ta dagarna lite som de kommer.

Tråkigt att dåliga sidor alltid kommer fram när man som minst behöver se dem. Tur ni har varandra du och Smakrådet, och var rädda om det ni har.

Stora kramar till er!

Unknown sa...

Konstigt att folk visar sina rätta jag vid såna tillfällen. Händer allt som oftast.....
Ta din tid, vi finns här i periferin. Kram

Annelie sa...

Ta hand o vara på varandra nu i första hand!! Det är det viktigaste just nu! Låt det ta sin tid, bry dig/er inte om elaka dumma människor som visar sina dåliga sidor. Släpp det o tänk på er själva istället! Vi andra finns här ute!
Varm stor kram!

Lingonberrie sa...

Här kommer några extra kramar till dig! Det är väl inte så mycket sommar här uppe men iallafall en ljum kväll. Hoppas att värmen hittar hit i morgon.'

Många hälsningar och kramar
L