fredag 29 juni 2012

Häromdagens

Vi har lite problem med lillprinsen som fått vara på djursjukhuset i några dagar. Nu är det medicinering och intensivt spanande i kattlådan som gäller. Jag mår inte alls bra av det här och är skräckslagen inför att sommaren ska bli som den förra när vi hade prolem med stora prinsen. Då jourade vi dygnet runt med otaliga akutbesök, sondmatning dygnet runt och det gjorde fullständigt slut på mig. I samband med några tunga år på jobbet slutade ju det hela i en mindre katostrof för mig.

I helgen står barnkalas på schemat så då blir det dags att bege sig ner till Österlen där vi stannar ett tag. Lite hattigt är det allt att inte riktigt veta var man ska vara.

Häromdagens var en gammal "städrock" som hittade hit i veckan. Alldaglig och egentligen inte alls min färg, men jag gillar den. Måste dock sy fast en liten tryckknapp då den glipar vid brösten.




5 kommentarer:

Nena sa...

Oj vad jobbigt med djur som inte mår bra! Lider med dig!
Städrocken var ursöt i den färgen tycker jag. Tror inte jag sett den färgen förut!
Kram

Septemberflikka sa...

Stackars lilla missen :-( hoppas att han snart är kry. Måhända lite städrocksvarning men himla sköna. Sålde min i ett infall men har nu ersatt med Le velour s/s dress. Man måste nästan ha ett sånt plagg i garderoben.

Trevlig helg!

Kram

Pernilla sa...

Vilken fin "städrock" du har. Den skulle jag gärna ha. kramar

Hilde sa...

Men stackars dig och lillprinsen. Hoppas det går över snabbt och han blir bra igen.
Kram

Unknown sa...

Himla fin städrock! Håller tummarna för lillkissen! Kram