lördag 30 juni 2012

Hjälp att kommentera!

Alltså jag är ju den mest obeslutsamma som finns, därav fortfarande inget internet eller iphone. Men nu kollar jag på allvar, alltid nåt!

Kollar en del bloggar genom Smakrådets iphone, men lyckas ju inte kommentera därigenom. Hur gör man det? Behövs någon speciell inställning eller app för att bara kommentera?

Och att kunna lägga in ett inlägg hade ju varit kanon det med nu när det är semester och man far runt.

Tar tacksamt emot all hjälp jag kan få!

5 kommentarer:

Gamla mamman sa...

Dessvärre, jag är fortfarande stolt ägare av en 5 år gammal Nokia. Kräket vägrar ge upp, så jag får dras med den ett tag till och ajfån-upplärning väntar jag med tills jag måste ;-)

Kram!

Lingonberrie sa...

Om du lånar hans iphone så gå till google på en webbsida och logga in. Sen kan du lättare kommentera hos alla som bloggar med blogger.
Lycka till!
kram

K. sa...

Du behöver en app för att blogga via för du kan inte blogga som vanligt från Iphonen. Sök på Blogger eller Wordpress eller något och ladda hem. Sedan är det bara att skriva inläggen där, lägga in mobilbilder och publicera. Men för att kommentera ska du inte behöva någon app. Det är bara väldans pilligt. Kram

Unknown sa...

Jag har inga problem med att kommentera från IPhonen. Har synkroniserat min lista på bloggar från datorn och bara kör på! Gör mycket blogginlägg från telefonen med, då krävs ju en app. I love min Ajfån! Kram

Anonym sa...

Hej