måndag 26 december 2011

Reashopping som sig bör

Jag gillar rea och vi brukar ge oss iväg efter jul. Det är faktiskt inte så att vi slaviskt måste ge oss ut på rean på annandagen. Minns att vi gjort det förr men jag blev så trött på det. Med vinterjacka och trängsel blev det jobbigt varmt, folk som rafsar runt bland kläder och långa köer.

Men kanske har något hänt?

Vi var ute redan igår och upptäckte av en slump att vårt köpcentrum hade öppet, något som säkert fler hade missat, så det var väldigt lugnt. Idag begav vi oss mot Kungsbacka med Freeport och Kungsmässan i siktet. Vi kom iväg ganska sent, så vi trodde att det skulle vara alldeles fullt på parkeringen men det var det långt ifrån. Visst var det långa köer på något enstaka ställe men det gick snabbt. Och framför allt upplevde jag inget "rafsande bland kläderna".

Dagens shoppingoutfit, fast det blev jeansleggings istället.

Efter att ha ryckt åt mig det jag var ute efter fick jag syn på dessa vackra tjejer, Christina och Pernilla.

Och tack för tipset tjejer! Jag lyckades nämligen komma ut med exakt samma som ni! Något mer fotande blev det inte, det hade jag liksom inte alls i huvudet. 

Kan ni gissa vad som fanns i min påse?

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Kul att träffas igen! samma som oss, ja då ska inte jag skvallra. Tri knit då? Kram Pernilla

Unknown sa...

Har ingen aning! Nåt rooooosa kanske;) Kram

Anne sa...

Grattis till fyndet vad det nu var ;) Barkarby var vidrigt fullt i dag.
Kram

Mollymera sa...

Jag vet så jag håller snattran ;-)
Kramar