tisdag 20 december 2011

Fulprovar - Provar några koftor

Var i butiker häromdagen för fulprovning, det vill säga prova utan en tanke på att köpa. Eller rättare sagt prova live för att köpa billigt online. I detta fall handlade det om julklappar som kunde inhandlas till halva priset på nätet. Då kan man ju få två till priset av en!

Kör ni med fulprovning?

Tjejen i affären tyckte absolut jag skulle prova den här varianten, även om den var finare på hängaren. Tyvärr kommer inte alla fina detaljer till sin rätt här. Koftan var dessutom jättemjuk.


Ehh..ja. En annan koftas fina baksida.

Framsidan. Usch!

Den här färgen är egentligen riktigt fin, men den gjorde sig ju inte alls, speciellt inte med en vit top under.
Kanske ett matchande silkelinne hade varit fint?

Nej, ingen av de här var aktuella och det var inte heller dessa som fulprovningen egentligen gällde. Men julklapparna vill jag inte visa, de ska jag ju bara inte låtsas om.

5 kommentarer:

Unknown sa...

vissa butiker i Danmark har börjat ta betalt när man bara provar o inte köper... (läste jag på sydsvenskans nätsida) hade varit intressant o veta vilka.

Septemberflikka sa...

Absolut! Det gör jag rätt ofta.

AnnaSC- intressant, hur fanken funkar det? Det KAN ju vara så att man provar och köper i samma butik en annan dag, får man tillbaka då?

kram

Unknown sa...

Fulprovar hela tiden! Kram

Gamla mamman sa...

Klart man måste fulprova :-) Happens all the time.

Kram kram

Unknown sa...

haha fulprovar, vilket lustigt namn. Det händer att jag gör det med faktiskt, men för det mesta chansar jag nog.

Jag tycker du var fin i koftan längst ned som du inte gillar framsidan,. Ja den översta var fin den med. =)

Hoppas ni har lite julstämning hos er, det har vi här i alla fall men tiden går åt att städa och röja i stället för att baka. Men det ska nog bli ändring på det med.

Stoooor kram