torsdag 29 december 2011

Mina Freeportfynd

Eftersom det inte alls var så länge sedan vi var på Freeport innan rean hoppades jag naturligtvis på att få tag på det jag suktade efter då. När vi kom dit gick jag raka vägen till Odd Mollybutiken och fick genast syn på den - Tri knit scarf. Och med tanke på rean tyckte jag att det blev ett bra pris!

Det fanns inte mycket nytt i butiken sedan sist, men lacie top i olika färger fanns inte inne förra gången. Min shoppingoutfit bestod ju just av lacie top i cabaret, så när jag insåg att den fanns inne slog jag till på en sådan också.


I Hemmabutiken fanns en fyndhörna och nu när det var rea kostade allt där 10 kronor - stort som smått. Så då fick den fina välkommenskylten och en lila löpare följa med hem.

Prickarna till ä fanns förstås också i kartongen.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis till sjalen! Kram

Anonym sa...

Vad tog de för den fina scarfsen?
kram
stina

Fröken Abbe sa...

Stina: På rean blev det dryga tusenlappen.
Kram

Hilde sa...

Snygga reafynd. Scarfen är ljuvlig!
Kram