tisdag 6 december 2011

Något jag aldrig skulle köpa! Och ett rosa paket.

De där sparkdräkterna som blivit så populära var något jag aldrig skulle köpa. Visst, de är säkert mysiga, men nä! Och att dessutom loda runt på stan i den hör ju bara fjortisarna till.

Men så kom jag till det stora lågprisvaruhuset och tänkte att jag var ju bara tvungen att prova. Hmm... Jäklig konstig känsla med häng både fram och bak. Okej skön. Men eftersom jag är värsta fryslorten tänkte jag att värmen kanske fördelas bättre i en vuxensparkdräkt? Och till värsta fyndpriset kunde jag ju faktiskt slå till på en rosa!

Efter några gångers användning kan jag bara säga att jag är så nöjd! Nä, jag skulle aldrig köpa en för flera hundra. Men min är ett underbart fynd!

Hoppla! Detta lär ni aldrig få se igen!

 

Paketet i famnen? Ja, det är en annan historia. En härlig en i ett alldeles underbart fint paket! Den får ni se senare.

7 kommentarer:

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Haha, välkommen tillden rosa sparkdräktsklubben! :)
KRAM!

Odd Oldies and New Mollys sa...

Ohhh, härligt, jag trodde att det var en av Teletubbiesarna på bild, fniss!

Du är ju bara för söt! Ser så gosig ut med, kanske också ska slå till, men på en grön, så kan jag vara en av de andra tubbiesarna.

Kramis

Fröken Abbe sa...

HAHA, en levande teletubbie med magen i vädret! Klart du ska ha en med, vad snygga vi kulle bli!
Kram

Anne sa...

Det ser ju så himla skönt ut men jag har inte testat (än). Befarar att jag skulle få grenen nere vid knäna pga min mindre ståtliga längd :D
Kram
P.S tack för koftavtagningstipset - ska testa så klart!

Unknown sa...

Fiiiin! Kram

Gamla mamman sa...

Du är ju jättesöt, som en slimmad barbamamma :-) Måste nog testa, även om jag förmodligen skulle få hänget helt ner till golvet.

Kram!

Unknown sa...

Jättesöt är du, som en rosa bakelse ;-)



Kraaaaaam