söndag 6 mars 2011

Trött på allt!

Idag är en riktig skitdag!
Kameran bestämdde sig för att radera ALLA bilder som fanns (jag är väldigt restriktiv med att radera, så nu är jag riktigt ledsen), jag försöker läsa mer om bildutrymme och förminska bilder, men hittar inte information om hur mycket jag använt, och att installera grejs funkar inte heller. Datormusen lade av och jag gillar inte att använda touchpad. Jag har hur mycket som helst att göra, men orkar inget. Jag är trött på att ha extramöten varje vecka sedan julas, för det stjäl viktig tid jag behöver åt arbetet, och jag "kan" ju inte arbeta över alltid, övertidsersättning finns ju inte.

Känner mig som ett grinigt litet barn just nu... Hoppas ni har en bättre dag!

8 kommentarer:

Lecka sa...

Usch låter inget vidare och synd med bilderna..Kram från mig!

Odd Oldies and New Mollys sa...

Jag som skrivit en lång radda, så pissade sig Blogger och allt var borta. I korta ordalag hade skrivit att det är ok att må som ett grinigt barn ibland och att jag önskar att du snart har det bättre. Jag skrev också att jag hoppades att hade det riktigt trevligt på Mollyträffen igår.

Kram K

Me and my life sa...

Du kan väl pigga upp dig med den härliga mollyträffen ni hade- jag är så avis- själv har jag söndagsångest mega- vill INTE börja jobba igen. Vet att det kommer en urjobbig tid just nu i flera veckor, månader framöver och det känns inte kul alls! Depp....

Men nu är det ju också så att man får ju bli arg och sur och grinig ibland. Jag tror nog att man behöver det från och till...

Kram!

Helen sa...

Visst får man vara grinig unge ibland!
Hoppas imorgon blir en bättre dag.

Charlotte sa...

Men vad tråkig!
Jag kan bli tokig på den nya tekniken ibland..
Hoppas det blir bättre snart.
Många kramar

Unknown sa...

Åh fy sjutton! Låter som en redig sketadag! Gnäll på du, vi tål:) Kram

Carinale sa...

Skitdagar har vi alla titt som tätt.
Alla måste få gnälla av sig, det är viktigt.

Lite blasé blir man nog av att jobba inne i city å andra sidan är jag alltid nyfiken av mig så tror inte att det är någon fara med att jag börjar tycka att det är vardagsmat att se stadsministern :)

Septemberflikka sa...

Tack för svaret i min blogg! Vågar jag fråga hur du är "fördelad" ;-) Jag har liten byst men är höftbred. Har du den tunikan på EE som jag visade på bilden? Du kanske tom har någon bild på dig i en EE?

kram