söndag 20 mars 2011

Min tur nu?

Jag är alltid så nojjig när jag handlar på Tradera, men trots alla farhågor har jag aldrig råkat ut för något. Så frågan är ju om det är min tur nu?

Att man kan råka ut för kräksjukan är naturligtvis förståeligt, så det säger jag inget om. Men att inte svara på mail så att jag kan få rek numret tycker jag är urdåligt! Jag kan inte hämta ut paket närsomhelst under veckan, men har man bara rek numret kan man hämta ut sitt paket även om inte avin hunnit fram än. Att frakten dessutom verkade orimligt hög har jag redan påpekat för säljaren. Åh, vad jag är irriterad nu! Hela meningen med rek är ju, förutom att det går att spåra, att det ska komma fram snabbt!

8 kommentarer:

Odd Oldies and New Mollys sa...

Håller tummar & tår att du snart har ditt paket
Så trist när det går snett på något sätt.

Kram K.

Peggy sa...

Usch vad olustigt...hoppas att du snart får ditt paket och att det var en seriös säljare!!
Kram!

Nadia sa...

Hoppas du får svar av säljaren och att paket dyker upp - alltid trist med dålig kommunikation.
Kram

Once in a Lifetime sa...

Usch jobbigt...Hoppas verkligen att det ordnar sig! Tråkigt när man inte får svar.
Kram/C.

Hilde sa...

Håller tummen för att du snart får ditt paket. Inget kul när det blir så där.
Kram

Unknown sa...

Hoppas verkligen att du får ditt paket.....Kram

Unknown sa...

Men usch!!! Hoppas verkligen det löser sig för dig! Förhoppningsvis har hon/han bara haft en jävlig vecka. KRAM!

Charlotte sa...

Håller tummarna att paket är hos dig snart!
Kram