måndag 14 mars 2011

Ge mig en turkos pall

Med ivriga steg gick vi mot butiken. Jag ville så gärna visa Smakrådet den underbara pallen jag äntligen hade fått se i butik i Stockholm, och tyckt den var precis så fin som jag hoppats på från inredningstidningarnas bilder. Nu var det Smakrådets tur. Jag var inte säker, men förväntade mig inget mindre än glada tillrop och blixtförälskelse även från honom.

Tystnad.

(Ivrigt) - Ja, men vad tycker du, då?
(Tveksamt) - Alltså, tycker du den är så speciell?
(Förnärmat) - Va!? Gillar du verkligen inte den?
(Överslätande) - Men, köp den om du tycker om den. Gör det!

Hmpff!

Pallen finns även i klaraste rött och zink, och som stol i zink. De är jättefina! Kanske en stol i hallen?



7 kommentarer:

Lecka sa...

Den ser jättefin ut, var hittar man den någonstans? Har kikat på en Tolixpall men de är lite för dyra...Kram

HOUSE of ADELA sa...

Ooo jag blev helt kär i den så jag förstår dig!=)

Kram!
Adela

Unknown sa...

Haha! Låter som nåt som skulle kunna komma från min man! Fin pall:) Kram

♥ Bina ♥ sa...

Jamen jag veeet..såna smakråd vill man inte ha!

Pallen är ju jättesöt!

KRAM

Unknown sa...

haha...ja se smakråd, antar att det är ett manligt sådant. ;-)

Den där färgen är verkligen gorgeous, speciellt tillsammans med vita, beigea och bruna nyanser.

Jag måste ha missat den för jag har inte sett den tidigare och blir lite nyfiken på den röda.

Vet du tillverkare?

Kraaaaaaam

Fröken Abbe sa...

Pallen och stolen finns på Indiska.

Kram till er alla

Helen sa...

Är smakrådet kanske finsk? Låter så =)
Köp du pallen och njut av den!