onsdag 16 mars 2011

Inte mitt fel!

Visst känns det att våren är på väg, men idag var det till att skrapa rutorna på bilen! Och kallt var det i blåsten! Men det togs igen på lunchen då man kunde trycka in sig i ett hörn och låta solen värma kinderna.

Men det var inte riktigt läge för några tunnare kläder, utan istället höll jag värmen i Long Lovely Knit i en färg som inte alls är jag. Här skyller jag helt ifrån mig! Söta Hornsgatans Ros har visat upp sig i färgen så många gånger att jag nog blev hjärntvättad att tro att även jag kunde ha den. Och så gjorde superreapriset sitt till i kombination med minnet av 16 grader på jobbet. Så ja, jag kan väl få säga att det inte alls var mitt fel ;o)?

5 kommentarer:

Anne sa...

Hahaha sötnos - hur ska jag kunna bli irriterad när du hissar mig så. Hoppas du trivs i den - tycker du är snygg :)
Stor kram

Unknown sa...

Åh vad fin koftan är i den färgen! Alltid skönt att ha nån annan att skylla på;) Kram

Helen sa...

Absolut inte ditt fel! ;)
Ibland måste man ju ha nåt annat än rååsa.

Unknown sa...

Hej fina fröken Abbe!! Den är fin, jag brukar inte passa i beige men likväl handlar jag alltid beiga kläder för det är ju så snyggt (på andra)

Mössan heter Smallville Sunhat...lite för varm för att ha på sommaren men de är riktigt fina tycker jag!!

Viola sa...

Hihi, klart det inte var ditt fel när frösötös frestar så mycket med sina fina outfits... ;)

Kram från V