tisdag 22 mars 2011

Fröken Abbe jämför med produktbilden: Utopian Tunic

Kände att jag ville kolla in vad butiken hade fått in sedan sist jag var där, och det var ett bra tag sedan. Det fanns faktiskt inget som lockade alls. Men när jag nu tagit mig dit ville jag ändå prova något, så det blev en Utopian Tunic.  Känslan jag fick var väl snarare att det var en nattskjorta jag fått på mig.

Tunikan ser somrig och fin ut, men kändes mest sladdrig och stor.
Alldeles för stor!

Men i närbild hade den underbara broderier!

Jag lämnade faktiskt butiken aningen besviken. Det fanns verkligen inget som lockade! Jag får väl fortsätta sukta på Tradera...



4 kommentarer:

Mollymera sa...

Samma här!! Provade oxå den och fick samma känsla, rymlig sak, lite oformlig.
Vi får leta gamla godingar på Tradera, istället ;-)
Hur går det med det du köpte på Tradera, har paketet kommit ännu??
Kramis

Odd Oldies and New Mollys sa...

Ja, den ser så fin ut på produktbilden, men ger inget direkt habegär när man ser den på. Trist, det var en av sommartunikorna jag varit småsugen på. Gör förvisso inget, man kan ju typ "spara" de slantarna då ju, he he, som om!

Kram K

Anne sa...

Den här nyfikna lilla människan undrar oxå hur det gått m Traderapaketet??????
Kram

Unknown sa...

Ovanligt vacker nattsärk ;-)


Kraaaaaaam