tisdag 1 mars 2011

Mina rosa paket

För ett tag sedan fick jag några paket med rosa innehåll, men pga vissa omständigheter dröjde det innan jag kunde öppna dem. Och då skulle jag ju packa inför Stockholm, så det blev inte mycket provande precis. Men de matchar varandra bra! Jag lär nog inte ha alla tre på samma gång, det blir för mycket även för mig.


Det blev någon annan som lade beslag på dem och gjorde den längsta provningen.
De verkar få godkänt.

"Snälla matte, jag kan väl få ligga kvar här lite till?"

9 kommentarer:

♥ Bina ♥ sa...

WOW vilka ljuvligheter!!


KRAM

Anne sa...

Härligt paket och härlig kisse! Det skulle faktiskt vara lite kul om du drog på dig allt det rosa och fotade. Vilken smällkaramell du skulle bli :)
Kram

Mollymera sa...

Oh, I lajk it ;-)

Vilka godingar!!!
Kram!

My Molly Oddities sa...

Vilka finingar. Jag har själv den rosa crocheten och ÄLSKAR den. Fantastisk färg! :)

Josanne sa...

Haha... som jag känner igen det där... Mollysar som blir kattnappade... söt kise! Och superunderbara färger på plaggen. Kramar!

Johanssonskan sa...

Gillas massor ♥ Hade ingen aning om att Crocheten finns i rosa. Å du, jag tror inte att det blir "too much" faktiskt :-) Testa !

Jeanette sa...

Vilka underbaringar till tjejen som verkligen klär i rosa!!!!
Kram

Helen sa...

Såklart; katter älskar ju det som luktar gott och det gör ju våra mollysar ;)

ELLE sa...

ÅÅÅ älskar också rosa så blir helt till mig av inspirationsglädje! Vill se mera bilder nuuuuu!
Elle
http://ellespinkbubble.blogspot.com/