onsdag 23 mars 2011

Svisch...svisch... och vad hände här?

Jag är inte sportintresserad. Så är det bara. Men det finns något som alltid fascinerat mig lite, nämligen konståkning (här kan ni tänka er Smakrådet som skakar lite på huvudet och småler då detta tydligen inte odiskutabelt klassas som sport). Igår fick jag en glimt av det då barn och ungdomar uppträde i en konståkningsshow med otroligt medryckande musik (ja, vi snackar disco, Gaga, Jackson).

Jag får rysningar när jag hör musiken till Svansjön.

Men vad hände här?

Provade lite annat än mollysar igår, bland annat denna Hunkydory. Ja, vad säger man? Tog det som borde vara min storlek, men bystvecken hamnade på magen och kolla ärmarna... Är jag helt vanskapt?


1 kommentar:

Jeanette sa...

Oj, vilken kass passform på tunikan/blusen. :(
Kram