onsdag 7 september 2016

Vilken shock? Sport-BH för stora bröst

Hjälp, hjälp!
Det var lääänge sedan jag tränade och MÅSTE verkligen köpa ny sport-BH. Men jag är så skeptisk. Den måste vara BRA. Alltså funka ordentligt för stor byst. Och då snackar vi inte stora fasta silikonbröst, utan the real deal.

Shock absorber har jag läst lite om. Är den verkligen så bra som den verkar? Och var sjutton finns de att köpa? Att prova först är ju ett måste när man sla lägga så mycket pengar.

Eller har ni andra tips på sport-BH-ar som är toppen?

1 kommentar:

Lingonberrie sa...

Ja jisses det där är ett kapitel för sig.
Jag har haft två shockabsorbers men nu tycker jag nikes vanliga dra-på i xl fungerar bäst. (även om den framkallar många skratt och svordomar när det gäller dra-av) Kan även rekommendera triumph Tri-action som är lätt att variera om man vill ha kryss på bh-banden eller inte.

Lycka till med träningen! peppeppepp