söndag 11 september 2016

Ljuva september

Det trodde jag väl aldrig att jag skulle säga eller skriva. Men september har verkligen varit underbar än så länge.
Igår låg jag ute hela dagen och läste, njöt av värmen som omslöt mig. Det var till och med varmare än vissa dagar i somras.
På kvällen blev det tapas och cava i det oisolerade uterummet och där var det varmt ända till natten.

Fredagen var den galnaste dagen på jobbet och jag var förundrad över hur illa det kan vara, jag var både slut och gråtfärdig. Men på kvällen var det middag med ett gäng arbetskamrater och det var länge sedan jag skrattade så mycket! Idag borde jag förbereda veckan, men jag skiter i det. Efter förra veckans kaos känns det som att det ändå inte gör någon nytta att jag jobbar oavlönat på helgerna.
Cava och ljus.




2 kommentarer:

Titti08 sa...

Ser härligt mysigt ut.
Hoppas din vecka går bra även om du inte planerat på helgen.
Kram Titti

Home2tiny sa...

Tur att du fick en härlig helg efter en trist arbetsvecka, hoppas det bli bättre den här. Visst är vädret underbart, bäst att ta vara på varje sekund. Kramisar Tina