torsdag 11 augusti 2016

Skönaste byxorna från Gekås!

Ni har sett den här typen av byxor ett bra tag nu. Först var det väl mest gå hemma-byxor, men nu har ju alla dem överallt. De finns i diverse material också.

Men på riktigt. Dessa måste vara de skönaste byxorna jag någonsin dragit på mig. Flera gånger tvingade jag Smakrådet att klappa mig på benet. "Känn! Känn så mjuka!"
Det känns knappt att man har dem på sig heller. Det är som att smeka en molntuss. 
Om man kunnat.
Påminner om ett par übersköna pyjamasbyxor. Det mönstret jag först tog blev tyvärr för pyjamasaktiga när de kom på så det fick bli de här i stället:
De går att hasa upp benen om man vill köra den varianten.

Eller så har man dem nere som här, fast i ett annat mönster.

Vänta lite, hur var det nu med mönster och Gekås?





Inga kommentarer: