söndag 7 augusti 2016

När man kommer på i efterhand

Sån är jag. Velig är mitt mellannamn. Ofta kommer jag på att det där hade ju blivit bra, eller den skulle jag ha köpt - när det är alldeles för sent. Eller så får jag åka en extra sväng för att fixa till något.

Jag provade lite på Lindex när det var halva reapriset för medlemmar och jäklar vad folk ville handla för det var kö genom hela affären! Så när jag väl kom på att jag ville ha den där blåa saken orkade jag inte lämna kön för att börja om.

Otroligt mjuk och lång morgonrock som skulle funka precis lika bra som "kofta".

2 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Visst är det typiskt men det kommer fler tåg.
kramar

Fröken Abbe sa...

Ja, garderoben gapar ju inte precis tom i vilket fall som helst. Nä, nu är det inget jag grämer mig över, det är liksom mer "the story of my life" att komma på i efterhand.
Kram