fredag 5 augusti 2016

Indiskas rea är grym!

Jag är inte den som brukar shoppa på Indiska. För många år sedan kunde jag göra det, jag tror till och med att jag har kvar ett överkast till min singelsäng. Men jag vet andra som hittar jättefina saker där, men det passar aldrig mig. Eller?

När jag var i stan häromdagen passade jag på att gå inom och såg då att de hade 70% på reapriset. Det är ju grymt bra, särskilt som de faktiskt hade några fina saker kvar.

Lycka för de som fyndade dessa!
Jag försökte verkligen för de passade ju bra - förutom på bredden.

Jag fyndade bland annat en strandtunika. Undrar när jag får användning av den bara...

Det blev även ett par palmbyxor som jag faktiskt provat tidigare men inte känt mig modig nog för, men till detta reapris kan jag ju testa att vara modig hemma. Ett hudfärgat linne att ha under, en vit lite damigare blus och solbrillor blev det också.

1 kommentar:

Titti08 sa...

Härligt med sådana fynd.
Var där igår och då blev det örhängen!
Trevlig helg önskar Titti.
Kram