fredag 1 juli 2016

Knasigt på Tradera

Känner ni till Det där företaget? Företaget som säljer dina prylar åt dig.
Senaste veckan har de lockat till flera skratt hos mig. En gång är ingen gång, men nu har det hänt flera gånger. Kanske är det någon nyanställd som vill skoja till det?

De placerar kläderna lite knasigt på sin provdocka. Först såg jag en långkjol som annonserades som klänning. Jo, men det var ju förståeligt att den kunde tas för en axelbandslös klänning. Men nästa gång var det en underkjol i siden som blev en topp. Nu senast var det en mössa som satt bakochfram.

Bild lånad från Tradera



3 kommentarer:

Titti08 sa...

Den där bilden har jag också sett!
Ser heltokigt ut.
Trevlig helg önskar Titti.
Kram

Marita sa...

Jag har lämnat in plagg till dem och jag blir lite sur när de säljer tights med texten långkalsong...och en klänning såldes som pyjamas... Märkeskläder ska tilläggas ; )

Fröken Abbe sa...

Ja, jag har sett flera gånger att de sålt Odd Mollys sidenunderklänningar som nattlinnen. Det finns säkert de som sover i dem, men för mig är de i alla fall underklänningar eller klänningar med en kofta över.