tisdag 5 juli 2016

En tajt klänning

Idag var jag uppe redan 04:30 för att köra Smakrådet till bussen. Därefter blev det en vända till i sängen innan jag gav mig iväg en runda på stan. Lite småprat inne på Rituals innan jag strosade i klädaffärer. Har jag nämnt att jag älskar Rituals? Idag blev det ett doftljus på rea.

På Gina Tricot hittade jag den här tajta mörkblå klänningen som var i ett så otroligt skönt material att jag bara var tvungen att prova den fastän modellen är så osmickrande för mig.
Gud, så skön den är!

Jag kunde inte motstå den. Det får bli en hemmaklänning eller möjligtvis med en lång kofta över.

Hade jag inte haft så stor mage hade jag tusan i mig gått i pennkjol dagarna i ända!

4 kommentarer:

Flippis sa...

Jag tycker den är fin på dig och jag tycker också det är roligt att du bloggar igen! :) Kram

Fröken Abbe sa...

Tack rara!
Kram

Marita sa...

Supersnyggt!! Skit i magen, läckert med kurvor ju! Gå gärna in och kolla på min blogg, jag har många extra kilon men gillar ändå tight ibland =)

Fröken Abbe sa...

Marita - vilken är din blogg?