måndag 11 juli 2016

Det här med kläder på Gekås

Så här i semestertider är det nog många som besöker Gekås i Ullared och det gjorde även vi när tonåringen var på besök. Det gäller dock att vara prismedveten och så tror jag det är bra om man liksom vet vad som väntar. Det verkar ju vara ett ställe man antingen gillar eller avskyr.

Jag tycker nog att deras klädavdelning blivit bättre än det var förr, men det är knappast för klädernas skull jag åker dit. Jag köper helst inte mönstrade plagg eller annat som är "typiskt gekås" utan enfärgade plagg och basplagg som enfärgade toppar.

Det här provade jag när vi var där:

Mörkblå Odd Mollyliknande blus. Bra att smocken gick ner över bysten.
Den här varianten investerade tonåringen i.


Det här var en söt blus som gillades av både mig och tonåringen. 
Funkar både som vanlig blus men även som singoalla.

Denna ljuvligt pastellrosa top var så tunn och skön på. 
Kan tänka mig att den är söt under en kofta. Tyvärr var den inte lika fin på mig som på galgen.

Nope, de här köpte jag inte. Och så är det ju det där med att det alltid finns undantag till reglerna, eller hur? Ni ska få se vad jag faktiskt köpte.


1 kommentar:

Titti08 sa...

Har aldrig varit på Gekås!
Kul få se vad du köpte .
Kram Titti