söndag 27 januari 2013

Innan snön

På jobbet är det kallt och för att vara ärlig är jag för trött på morgnarna för att bry mig om att piffa och ha mig. Byxor och en värmande kofta är standard. Tur att Odd Molly gjort så många fina varma ullkoftor!
 
Men när vi ska iväg en liten tur är det roligare. Precis innan snön föll nu senaste gången skulle Smakrådet åka och klippa sig så jag passade på att följa med så jag kunde gå i affärer och titta så länge. För honom var det obegripligt att jag "klädde upp mig" för att han skulle iväg och bli klippt.
 
Det var inte så fint att knäppa Mrs Melton jacket över Check me andress eftersom det är så mycket tyg i kjolen, så den fick vara öppen längst ner.

Och nu snöar de igen...

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.