fredag 11 januari 2013

Fredagkväll på Freeport

Hela dagen hade jag i tankarna att ringa till Odd Mollybutiken på Freeport för att höra om väskor. Tyvärr har jag på mitt jobb inte möjlighet att ringa när jag vill, så det blev aldrig av.

Jag gav mig av i alla fall och hämtade upp Smakrådet på vägen. Det fanns väldigt mycket kvar för er som har storlek 1. Sedan kom den sadomasochistiska delen av mig fram och jag frågade om  väskor. Jodå, visst hade min drömväska, belle etoile, funnits där! Den som jag efterlyst i flera månader. Åh, vad jag grämer mig!

Nåja, det blev lite inköp ändå. Inget speciellt dock.

8 kommentarer:

Dr Molly sa...

Usch ja vad hemskt det är när man missat något precis. grämer mig fortfarande för att jag missade både lottalotta longcoat i rött och drama coat i rött när dom fanns på Gällstad. Kommer aldrig få chansen igen...

KRAM

Gamla mamman sa...

Abbe och Dr Molly - det kommer säkert fler chanser :-) Jäkla irriterande dock.

God helg!
Kram

Mollymera sa...

Näe,vad synd! Jag fick mail från en tjej som sa att den fanns vid 16:30 tiden. Om jag bara visste!
Kramar

Fröken Abbe sa...

Nä, det kan inte stämma. Vi kom fram kvart över fyra ungefär. Men saker åkte fram och tillbaka från lagret. Tror personalen provade lite.
Kram

Unna dig alltid sa...

Åh vad mycket fint. Måste få fråga om klänningen på sista bilden, var den för PK eller fanns den i flera olika storlekar? jag söker en 4a eller 3a...
Mössan på första bilden, vad var det för pris på den?

Trist att du inte fick tag på din väska men jag hoppas att du gjorde några bra klipp för det.
KRAM

Fröken Abbe sa...

Tyvärr från provkollektionen, annars hade jsg skagit till! SÅ fin!

Mössorna kostade 345 kr. Den vsr jättefin men satt lite konstigt på mig.

Kram

Unna dig alltid sa...

Tack för svar!!

Unknown sa...

Den väskan hade jag med velat ha! Så fin! Kram