måndag 14 januari 2013

Sista bilden blev den första

Sista bilden i stora boendet blev samtidigt den första för året då den togs när vi kom hem sent efter nyårsfirandet. Det var även premiär för nymphen och drama coaten. Nymphen var jag lite tveksam till, jag kände mig inte så fin i den. Och drama coaten har inte varit lätt att få in i livet. Det har känts som att klä ut sig lite. Men jag fick komplimanger för båda.

Jag skulle aldrig kunna ha den på mitt jobb eftersom den då hade refererats till just som teaterklädsel. Och ja, sådant där sätter sig i huvudet på mig och förstör känslan en aning. Ungefär som när Smakrådet tog bort min glädje över min rosa mysdräkt med att referera till Gert Fylking...

8 kommentarer:

Anne sa...

Så jädra snyggt! Jag har testat min blå Nymp till min blå Drama och det är verkligen spektakulärt.
Kram

HOUSE of ADELA sa...

Tycker du är urfin i detta! Suuuper!
Svarade dig under din fråga i min blogg:)

Kramar
Adela

Solid sa...

Hej!
Jag tycker att du ser helt underbar ut. Kram från Eva

Mollymera sa...

Du är hur fin som hellst!!
Jag är oxå sugen på en Drama coat!
Kramar

Unknown sa...

Du är ju jättefin i båda! Kram

Fiona sa...

Vackert!
Kram

OddStyle.dk sa...

Super flot :-))
Kram Tina

Gamla mamman sa...

Tycker det är jättefint! Och när ska man annars ha såna finingar än nyårsafton. Förstår besvikelsen över Gert Fylking-kommentaren dock ;-)

Kram!