fredag 25 januari 2013

Poplin frilled blouse är tillbaka!

Tjoho! Den här söta blusen är tillbaka!
Det visste ni förstås redan och jag avslöjar alltså bara att jag inte kollar in vad som ska komma. Desto roligare när den dyker upp som en överraskning i en lokal butik och jag inte bara behöver sukta via internet över vad som finns. 
 
Poplin s/s frilled blouse white ca 800 kr
 
Jag visste inte att den här skulle komma igen. Så söt blus som är perfekt under koftor! Mycket tunn och genomskinlig, så neutral bh är ett måste. Rymlig storlek, men blev något snäv över bysten i en mindre storlek. Hade kunnat ta bilder på det, men vid den provningen hade jag en mörk bh så det tänker jag inte göra. Så genomskinlig var den.
 
Åker genast upp på önskelistan!

2 kommentarer:

Gamla mamman sa...

Den är verkligen jättesöt, måste prova en så snart jag får möjlighet

Kram!

HOUSE of ADELA sa...

Blusen är en liten dröm!
Kul att se dina fina provningar! Snygg i alla!:)

Kramar
Adela