onsdag 22 juni 2011

Vilken ska få stanna?

Igår var det Smakrådet som fick ta dagpasset så att jag kunde komma utanför huset lite. Skulle bara handla lite mat, få lite frisk luft och kika in lite snabbt på Lindex rea. Hade sett en söt klänning, men tyvärr var tyget lite ömtåligt och där hade de förstås satt realappen som gjort ett litet hål.

Är det inte så ganska ofta i butiker? När det är rea ska det sättas fast nya lappar som sätts lite varstans utan tanke på om det är bra för plagget.

Det blev alltså ingen klänning. Istället hamnade mina ögon på väskstället där det hängde två fina nedsatta mockaväskorna med fransar. Jag kunde förstås inte bestämma mig för vilken färg som är mest användbar, så jag tog med båda hem.

Vad tycker ni? Vilken är mest användbar och klassisk?
    

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag upplever det också ibland som om lappar och larm sätts lite överallt, utan en tanke på att många material inte tål det....
Vilken supersnygg modell på väska!!! Jag har varit inne på Lindex...men absolut inte sett denna, måste nog genast kolla igen!!! Jag tycker personligen att du ska behålla den bruna, jag är ju väldigt mycket brun...men jag vill gärna köpa den du INTE vill behålla!!! Maila gärna mig på mariamilton@telia.com

Änglakramar Maria

VivanDivanGoesFashion sa...

Supersnygga båda två. Jag skulle nog behålla båda om jag var du. Den ljusa till sommaren nu är ju perfekt och den mörka till hösten :-)

Det var ju bra smakråd....öööö...men jag tror nog ändå att den mörka vinner om jag måste säga någon...

Kram
/Vivvi

Lindi Loo sa...

För att förvirra måste jag nog säga den ljusa he he. Jag tycker den fungerar bra med många färger, svart, marin och brunt.
Svårt val, berätta vad du bestämmer dig för ;)
*nyfiken*

Kramis
Loo

Me and my life sa...

Den ljusa om de är i olika storlekar..Så släpar du inte runt på så mycket..

Du har säkert mörkare att ha till hösten sedan tidigare?

Kram!

Unknown sa...

Hehe.....behåll den bruna och sälj den vita till mig. ;-)


Kraaam

Fröken Abbe sa...

Hmm... hur ska jag tolka det här? Tur jag har en vecka på mig att bestämma mig!

De är lika stora, så för den delen spelar det ingen roll. Jag har ju en tendens till att ha med mig för mycket, så storleken blir nog perfekt! Och bra med reglerbar axelrem!

Jag får se hur jag gör, ska prova runt lite.

Kram till er all!

Hilde sa...

Behåll den bruna:)
Kram

Unknown sa...

Den bruna säger jag! Kram