måndag 20 juni 2011

Hur skulle ni göra?

Fick äntligen tag på en Fonda i cabaret, men säljaren glömde att berätta att lappen nere till vänster på plagget var bortsprätt. Hon erbjuder full ångerrätt, så det är inte det. Men... jag är ju en sådan där ovanlig som faktiskt gillar de små lapparna, men jag vill ju också ha Fondan! Men vill jag ha den utan lappen? Även om inte plagget i sig ändrats så är det ju ändå ett litet ingrepp på ursprunget.

Hur hade ni gjort?

Uppdaterat: Lappen samt tags finns kvar. Säljaren erbjuder ett avdrag på 100 kr samr står för rek frakt. Det tycker jag låter bra. Vad säger ni?

6 kommentarer:

Odd Oldies and New Mollys sa...

Hejsan, long time!

Har du kollat om säljaren har lappen kvar, borde vara ganska lätt att fixa dit igen?

Jag tycker att du kan få avdrag på priset om du vill behålla den annars. Det är ju ändå så att andrahandsvärdet blir sämre utan den lappen.

Kram K

Josanne sa...

K har redan svarat det jag tänkte skriva så jag nöjer mig med att hålla med henne. Kram!

VivanDivanGoesFashion sa...

Jag skulle nog också kolla med säljaren om lappen finns kvar. Annars skulle jag nog också fråga lite fint om hon kunde göra avdrag på priset. Låter ju som du hemskt gärna ville ha den färgen så då kanske du kan ha överseende med att lappen saknas. Skulle nog jag kunna men jag förstår vad du menar. Jag gillar också de små söta lapparna :-)

kram
/Vivvi

Christina ♥♥ sa...

Jag vill oxå ha med lapp på! Jag tror jag hade skickat tillbaka den. Andrahandsvädret sjunker utan lappen. Färgen är ju så fin och du har väntat på den. Svårt!!

Kramar

♥ Bina ♥ sa...

Jag hade letat vidare..(om inte lappen finns att sätta tillbaka)

Vad tråkigt :(

Kramar

♥ Bina ♥ sa...

Ja blir det ett bra pris för klänningen hade jag tagit den (efter uppdatering om rek-frakt och lappen finns)