fredag 1 december 2017

Christmas Night 2017

Vi hade inte alls planerat att gå på Christmas Night, men när det dök upp ett erbjudande om halva priset tänkte jag att det kanske kunde vara lite trevligt. Kombinationen av David Lindgren, Molly Sandén och Thomas Di Leva kändes lite otippad, men de var jättebra.


Det sjöngs en hel del annat än julsånger och det flöt inte riktigt på mellan låtarna, men det var ändå så mycket bättre än vad jag förväntat mig.


Tydligen var Di Leva populär här i stan, visade det sig. Och han var suverän när han sjöng Bowie.

Molly har en fantastisk röst, men verkade lite hes. 

David är ju outstanding. En riktig entertainer med otrolig sångröst, moves och glimten i ögat. Det hade faktiskt inte alls varit dumt att ha honom som julvärd.

The Prayer

Det fanns sånger som inte riktigt passade in, och pausen måste ju vara den mest onödiga paus jag varit med om. Men jag fick njuta av mina favoriter som var med: The Prayer, All I want for Christmas is you, Have yourself a merry little Christmas, Hallelujah,  O helga natt...

Bra uppladdning inför advent får jag säga. Nu får jag försöka få till den där stämningen här hemma också...







Inga kommentarer: