söndag 10 december 2017

Lucka 2-10

Då jag varit sjukskriven ett tag nu, har jag helt enkelt försökt köpa mig lite glädje i form av skönhetskalendrar. Funkar väl sådär... Men tänk om det varit så lätt!

I veckan som gått har det i luckorna 2-10 funnits det här:

Molton Brown
Hade bara testat deras handtvål så den här var jag nyfiken på. Trist bara att nr 13 saknas i min kalender.
I veckan har jag fått handpeeling och kräm, shower gel, body lotion, peeling och doftljus. Smakrådet fick parfym och shower gel. 
Allt doftar ljuvligt!
Trots att den nu är halvtom är den fortfarande tung att lyfta.

Skincity
Upphaussad kalender som jag inte ska satsa på nästa år i alla fall.
Här var det mask, maskborste, läppstift, hudkräm, rengöring, exfolierare och serum från bland annat Elemis, Sensai, Medik8, GloMinerals, bareMinerals och Elisabeth Arden pro.
Kalendern känns ganska instabil och luckorna håller på att öppnas i förväg, och man får vara noga så man inte ser vad som finns i luckan bredvid då det är lätt hänt.

Rituals
Eftersom jag har testat det mesta ur Rituals sortiment vet jag vad jag får. Och Rituals kalender levererar som vanligt.
Lucka 2-10 innehöll doftljus, duschskum, scrub, wipes, duscholja, kroppskräm och mascara. Smakrådet fick ett schampo.
Förra året hade de tydligen problem med att varorna for runt i kalendern, men det problemet hade inte min kalender. I år har de kanske tagit i lite åt andra hållet då några saker har varit svåra att få ut ur kalendern, så jag har fått ta tillhygge till hjälp för att inte slita sönder själva kalendern.

Inga kommentarer: