onsdag 27 december 2017

Sista luckorna och utvärdering

Okej, jag visar upp vad som fanns i de sista luckorna också. Så kan jag se tillbaka på bilderna nästa år om jag får för mig att köpa julkalendrarna då.

Molton Brown
Molton Brown bjöd på duschkräm, lotion, schampo, balsam och parfym.
Jag inser lite besviket att det var just handtvålen jag missade i min kalender.

Skincity
Ampull och collagen booster från Babor, daily foliant från Dermalogica, guldolja från Carita, rouge från Clarins, lipgloss från Smith & Cult, Skin perfecting 2% BHA liquid från Paula's Choice, Verso foaming cleanser.

Rituals
Bad- och duschgrejs, skrubbvante och doftljus.

Sammanfattning av kalendrarna:
Skincitys var dyyyr och kändes lite tråkig, även om den tog sig. En kräm använder jag i stort sett dagligen, de andra ser jag fram emot att prova. Tveksamt om jag köper den igen. Kanske om jag gillar produkterna efter att ha testat dem.

Molton Browns kalender var mycket dyyyr och kändes lyxig att öppna. Kommer inte att köpa den igen, för nu har jag gjort den och det var ju mest duschkrämer och parfymen passade inte alls mig.

Rituals passar ju mig perfekt och det var andra året jag hade den. Variation i lättanvända produkter som doftar ljuvligt. Kommer med stor sannolikhet att köpa den nästa år.

1 kommentar:

Titti08 sa...

Rituals tycker jag verkar bäst.
Kanske nästa år...
Kram Titti