torsdag 30 november 2017

Glossybox Christmas delight

Äntligen kom min novemberbox! Det var verkligen sista dagen då Glossybox sagt att om den inte kom igår skulle man höra av sig.
Snyggt förpackat i juliga färger!

Ojoj, vilket bra innehåll! 
Detta var mycket bättre än den dyrare julboxen, måste jag säga.

Ole Henriksen ser jag fram emot att få testa.
Det är ju ett välkänt märke, men jag har faktiskt inte testat det förut.

Vattenfast eyeliner i snygg förpackning.

Lika snygg är den här lilla pralinen.

Innehållet ser lite väl orange ut, men lyster gillar jag och den blir kanske bäst på ögonlocken.

En liten handkräm är ju aldrig fel!
Den här luktar väldigt sött, så den känns lite ung, men jag är nöjd över att jag fick en handkräm.

Duschgel med lagom blommig doft.

Detta måste vara den ultimata boxen.
Jag kommer verkligen använda allt!

Inga kommentarer: