måndag 6 november 2017

Provrundan var en besvikelse

Nyöppning i staden med erbjudanden och då blev det ett besök, men provrundan blev en besvikelse.

Den första toppen var SÅ mjuk och skön, men visade varenda liten upphöjning i huden. Var lösare baktill så det blev lite konstigt. Men oj, vad skön den var!

Tröjorna i merinoull var de jag spanat in hos Cubus, men inte ens största storleken blev bra eftersom de var smala och framförallt korta. Just ulltröjor vill jag ha lite rymligare om de krymper lite.

De fanns även i en modell med lite högre hals och randig struktur. De var också korta i modellen och satt åt för mycket i den halvhöga halsen.

Mycket. Snygg. Kappa.
Cassels är inte en butik jag brukar gå in i, men något lockade in mig och hade jag behövt en ny kappa hade jag velat ha en sådan här!


Provade en laxrosa sammetsklänning.
Inte alls bra! Prova aldrig laxrosa sammetsklänningar igen, Abbe!


Inga kommentarer: