tisdag 21 november 2017

Glossybox Julbox

Idag kom Glossybox limited edition julbox i brevlådan. Jag visste inte om det skulle vara den eller novemberboxen, men tydligen var det julboxen som dök upp innan novemberboxen.

Riktigt fin box med tillhörande infoblad i krispigt vitt och guld.

Boxen hade ett präglat mönster av snöflingor.

Lådan dras ut med hjälp av ett litet sidenband och däri lyste guldet.

Först tyckte jag att produkterna såg spännande ut och det doftade så gott om boxen. Men så provade jag läppstiftet som ska vara för oss som gillar lipgloss, men ger ett metalicskimmer. Det försvann så fort tungan nuddade läpparna, såg avskavt ut. 
Den stora tuben var en hårmask och det har det varit lite för mycket av i de senaste boxarna tycker jag. Hur mycket hårmask går åt liksom?
Borsten var fin och kommer användas, liksom den snygga mascaran och oljan. Rougepaletten såg skrikig ut, men jag får testa den för att kunna uttala mig om hu den är.

Gillade ni er julbox?

2 kommentarer:

Titti08 sa...

Rent spontant tycker jag sådär....få se om jag ändrar mig.
Kram Titti

M sa...

Tyckte också att den var sådär har inte haft Glossybox på länge och tänker att det var rätt beslut att avsluta den prenumerationen