onsdag 22 juni 2016

Tips på kaftan

Häromdagen tog jag en tur på stan och när man inte har några tider att passa eller ärenden som måste göras är det så härligt att få ta allt i sin egen takt, tycker jag.

På Lindex provade jag denna tunna fina. Vi är nog många som suktar efter Odd Mollys vackra kaftaner, men som tyvärr får avstå då de kostar en hel del. Då kanske denna kan funka istället? Den kostar 250 kr på rean nu.
Ska man vara riktigt petig är det ju egentligen en morgonrock, men det spelar väl ingen roll? Kaftaner och morgonrockar i tunna skira material skiljer sig ju inte nämnvärt åt.

Ett band i midjan tillhörde också, men det tog jag bort.
Den är jätteskön!

Tack och lov att jag hade dessa slip in-sandaler då jag drabbats av djävulska skoskav. Jag har knappt kunna gå ens här hemma några dagar, när det var som värst.

1 kommentar:

Titti08 sa...

Bra pris på snyggt plagg rea/Lidex, har provat den tidigare.
Vill så gärna ha en kaftan från Odd Molly men väntar på ett lägre pris.
Skoskav är inte kul.
Trevlig Midsommar önskar Titti
Kram