lördag 11 juni 2016

Minishorts på mig?

Ja, just nu är det ungefär så att jag går upp ett kilo i veckan. Trist! Får se om jag i sommar kan uppbåda tillräckligt med motivation för att ta tag i det.
Så nya shorts behövde inhandlas och när H&M hade sin outlet öppen slog jag till på bland annat ett par jeansshorts. Jag tvekade länge, för jag insåg ju att de var lite för korta för vad som anses okej och vad jag skulle vara bekväm med, men vad tusan!

Så här ser alltså ett par korta jeansshorts ut på lår storlek större:
Även skjortan inhandlades på rean, superskön!

Funkar i alla fall här hemma.



5 kommentarer:

Unknown sa...

Det är väl klart DU kan ha dem på dig. Tycker de ser hur bra ut på dig. ELLER DU ser bra ut.
Kram AnnaSC

Lingonberrie sa...

Men du är ju brun? :-) Jättefin färg och shorts funkar absolut.
kramar!

Fröken Abbe sa...

Alltså, här har jag försökt dra lite i shortsen, skulle aldrig våga ge mig utanför tomten med dem på i dagsläget.
Lustigt att du tycker jag är brun för det här var någon vecka sedan och jag har mer färg på benen nu. Ni vet ju att jag är en väldigt ljus person så brun som andra blir jag inte. Men vi har ju haft otroligt varmt och soligt här så för en gångs skulk hade alla lite färg när det var skolavslutning.
Kram på er!

Titti08 sa...

Sommarsnyggt i ljusblått och shorts.
Kram Titti

Flippis sa...

Håller med ovanstående, inte något fel någonstans inte!! Kram