onsdag 15 juni 2016

Att ropa hej!

Man ska inte ropa hej förrän man kommit över bäcken, så istället säger jag väl YESSS! samtidigt som jag håller tummarna.
För mig är det lite trixigt att köpa skor eftersom jag ligger mellan storlekar (Heja Converses halvstorlekar!) så att prova är ett måste. Espadrillos är skor som är så förknippade med lata sommardagar, men de är alltid för smala över vristen och ska jag få på mig dem blir de på tok för långa. Men igår fick jag prova en kollegas för små espadrillos från Odd Molly och de skulle kunna funka i rätt storlek.
Så idag begav jag mig iväg ut på stan för oddspadrillos-provning och hittade rätt! Dock inte i rätt färg.
Men på nätet lyckades jag knipa sista paret i rätt färg och jag är så nöjd! Eftersom jag aldrig beställt från sidan förut hoppas jag allt ska funka, men kundservicen har än så länge varit kanon och jag fick en rabattkod i förväg.
Ett par ljusgrå oddspadrillos är nu på väg till mig!

1 kommentar:

Titti08 sa...

De är toppen, köpte ljusblå i Göteborg.
Hoppas de ska passa dig.
Kram Titti