söndag 12 juni 2016

Provning på Indiska

När jag var yngre tror jag att jag shoppade en del på indiska, gärna inredning. Men nu minns jag knappt när jag köpte något där sist. Jo, förresten! Det var förra sommaren när jag lyckades hitta en söt lång strandklänning med smock upptill. Jag kan tycka de har fina kläder men sedan känns inte alltid materialet så skönt.
Nu är jag sugen på en maxiklänning även om jag inser att det inte är så smickrande för min kropp. Jag provade en på Indiska som hade fint mönster och var så skön, men den blev inte så bra. Lång klänning med långa ärmar blev liksom för mycket helt enkelt.

Provade denna korta klänning som var mjuk och skön men inte så smickrande på.

Den sköna "tantklänningen".

Butiken hade fortfarande kvar långa strandklänningar från förra året, men de hade ett rörigt mönster i orange-brun-svart som inte alls tilltalar mig, annars hade jag slagit till på den modellen.

Inga kommentarer: